Stay Together- Kapitel 4

 
 
 
-Tidigare-
 
- Okey, thank you! Bye, sa han.
- Bye, sa jag och fortsatte plocka undan från bordet
- Oh, so you won't give me any hug. Okey, if that is how you'll treat me, sure, do that, sa han med en sådan ironi i rösten så jag gick fram, gav han en kram, sen gick han hem. 
 
-Nialls perspektiv- 

Jag vaknade av att solens starka strålar sipprade in igenom persiennerna och in i mina ögon. 
Klockan var 12, dags att kliva upp så att jag inte sover bort hela dagen. Innan jag klev upp kollade jag mobilen, ett oläst sms från Amy, vad ville hon? 
 
From: Amy Webster
''Hi Nialler, I know you are hungry, come over on brunch? x''
 
To: Amy Webster
''Oh, hi Amy, I just woke up, and yeh, im hungry as hell, i'll be at yours soon, just gotta dress, like a baws, see yah xXxXx'' 
 
Jag tog på mig mina svarta chinos som låg brevid sängen, en vit t-shirt och gick in på toan. 
När jag kom till toan kollade jag mig i spegeln, jag tog mitt hår som låg på sidorna, drog ner det så det låg slickat, sen rufsade jag till det och sedan satte jag på mig min röda keps. Redo att gå. 
Jag tog på mig mina röda supra skor och gick.
___________________________________________________________________________________________
 
Extremt kort kapitel, men jag får ju nästan inga kommentarer, om jag får 5 kommentarer får ni långa kapitel igen, jag lover :333 Puss ! x

Kommentarer
Postat av: ida<3

Meeeeeer så grymt bra<3<3<3<3

2012-10-31 @ 14:38:48
Postat av: Lisa

HELT SUPERBRA!

2012-10-31 @ 14:51:17
Postat av: kim

meeeer älskar den!

2012-10-31 @ 15:49:29
Postat av: moa

Sjuktbraaaaa meeeeeeeeeeeeerrrrraaaaaa

2012-10-31 @ 16:11:03
Postat av: Sandra

Jättebra! :D

2012-10-31 @ 16:48:56
Postat av: Judith♥

Älskar din novell.Den är sjukt bra!!<3<3

2012-10-31 @ 17:19:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0